SYG - Kingston - 17th Dec

 :: GENERAL FORUMS :: Jukebox :: Gigs

View previous topic View next topic Go down

SYG - Kingston - 17th Dec

Post by leeburgess on Tue 02 Nov 2010, 1:27 pm

Right i'm starting this shit up here.

SYG are playing Kingston Hippodrome on Friday 17th December, the day before the ES Hatfield show. 2 sick moshes is 2 days, why the fudge not, it's xmas and all that. Burn off some mince pies.
Kingston is pretty much bob on an hour south of Hatfield.
I'll be driving, with the missus in tow.
Gonna go that show, early doors, early curfew of 9:30pm, then gonna drive back upto hatfield and book the travelodge for 2 nights. Aldi is next door, grab a crate of Galahad and have a chill.
The first night, me and the missus will share with whomever to split costs, gangbang and all that, get kinky. Second night you're all shifting to another room when the other fools arrive so we can get upto some drunken frolicking. Can you blame me, nahhhh.

I'll have 3 spare seats drivin from up norffff, if someone wants one, and it's not too much of a ballache for me, ask me and i'll consider for some fuel dolla/used tampons.

tickets on sale here: http://www.banquetrecords.com/setyourhippo;jsessionid=E2873F6C4427B525B6B14209E45338B0

I still need to grab them myself and book the rooms, but i wanna know who's on board first.
avatar
leeburgess
Buzzer

Age : 26
Location : Burnley, Lancashire

http://www.facebook.com/leejamesburgess

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by ChumbaWumba on Tue 02 Nov 2010, 10:56 pm

Rach and me are at this, she's driving down too
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by elviiin on Tue 02 Nov 2010, 11:00 pm

I need to wait for the new manager to start to see if I can get Friday-Sunday off at work the weekend before Xmas. She'll probably punch me in the dick. But I really wanna come.
avatar
elviiin
Sorry You're Not A Winner

Location : Portsmouth, England

http://www.facebook.com/profile.php?id=631815413

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by Rach on Tue 02 Nov 2010, 11:14 pm

Stoked.
I think Steve may be coming too, if he can't get a ticket for SYG he's just gonna get drunk by himself.
Be pretty sweet if we could crash in your room Lee (I'm assuming Aran will, too). Smile
avatar
Rach
Zzzonked

Age : 25
Location : Hull

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by ChumbaWumba on Tue 02 Nov 2010, 11:21 pm

Rach wrote:Stoked.
I think Steve may be coming too, if he can't get a ticket for SYG he's just gonna get drunk by himself.
Be pretty sweet if we could crash in your room Lee (I'm assuming Arun will, too). Smile

Nah man i'm bringing my trusty cardboard castle
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by Guest on Wed 03 Nov 2010, 6:57 am

Rach wrote:I think Steve may be coming too, if he can't get a ticket for SYG he's just gonna get drunk by himself.
Remind Steve a good band are playing that night in the form of Gallows, and he's more than welcome to come with me and enjoy some good music. You cats could then cruise back to mine and enjoy a steamy sleep over before ES xmas n ting.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by leeburgess on Wed 03 Nov 2010, 10:10 am

JackHizzle wrote:
Rach wrote:I think Steve may be coming too, if he can't get a ticket for SYG he's just gonna get drunk by himself.
Remind Steve a good band are playing that night in the form of Gallows, and he's more than welcome to come with me and enjoy some good music. You cats could then cruise back to mine and enjoy a steamy sleep over before ES xmas n ting.

you sayin you don't like SYG?
avatar
leeburgess
Buzzer

Age : 26
Location : Burnley, Lancashire

http://www.facebook.com/leejamesburgess

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by Guest on Wed 03 Nov 2010, 10:17 am

leeburgess wrote:you sayin you don't like SYG?
They're bearable. Mutiny wasn't bad at all, but the one after that was dreadful. Gallows smack the total shit out of 'em though.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by Martin on Wed 03 Nov 2010, 11:36 am

I might be in on this Burgess, if you still space on the way from Kingston to Hatfield?
avatar
Martin
A Flash Flood Of Colour

Age : 27
Location : Probably asleep in a hedge

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by ChumbaWumba on Wed 03 Nov 2010, 11:39 am

JackHizzle wrote:They're bearable. Mutiny wasn't bad at all, but the one after that was dreadful. Gallows smack the total shit out of 'em though.

I really like This Will Be The Death Of Us much more than Mutiny Sad #shinfo
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by mutiny on Fri 05 Nov 2010, 10:03 pm

JackHizzle wrote:
leeburgess wrote:you sayin you don't like SYG?
They're bearable. Mutiny wasn't bad at all, but the one after that was dreadful. Gallows smack the total shit out of 'em though.

you cannot compare set your goals to gallows mate, there not alike in any way. Plus if were talking about albums being gash then grey britain should be up there as its such a letdown after orchestra of wolves!
avatar
mutiny
Nodding Acquaintance

Age : 28
Location : Glasgow

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by leeburgess on Sat 06 Nov 2010, 3:18 am

Martin wrote:I might be in on this Burgess, if you still space on the way from Kingston to Hatfield?

aye should be matey =)
lemme know


ChumbaWumba wrote:
JackHizzle wrote:They're bearable. Mutiny wasn't bad at all, but the one after that was dreadful. Gallows smack the total shit out of 'em though.

I really like This Will Be The Death Of Us much more than Mutiny Sad #shinfo
No, just no! TWBTDOU is a good album, no Mutiny! though.


mutiny wrote:you cannot compare set your goals to gallows mate, there not alike in any way. Plus if were talking about albums being gash then grey britain should be up there as its such a letdown after orchestra of wolves!

gonna do an Arun now and say i prefer Great Britain.
avatar
leeburgess
Buzzer

Age : 26
Location : Burnley, Lancashire

http://www.facebook.com/leejamesburgess

Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by Guest on Sat 06 Nov 2010, 4:35 am

mutiny wrote:you cannot compare set your goals to gallows mate, there not alike in any way. Plus if were talking about albums being gash then grey britain should be up there as its such a letdown after orchestra of wolves!
I wasn't comparing them at all mate haha, I just prefer Gallows. Much as I prefer City and Colour to erm...The Devil Wears Prada? Both totally different types of music but I like C&C much more.

Also, I'm gonna sorta agree with Lee...although I like 'em both equally. OoW has more memorable tunes fo' sure, but Grey Britain is much more grown up and (musically) a lot better. Plus it doesn't sound like it was recorded in someones loft. Both great albums in my humble opinion.

This has nothing to do with SYG.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: SYG - Kingston - 17th Dec

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 :: GENERAL FORUMS :: Jukebox :: Gigs

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum