The Thought Thread

Page 1 of 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: The Thought Thread

Post by Rach on Thu 09 Feb 2012, 9:53 pm

ChumbaWumba wrote:Not a fan of how stuff you like pops up on the newsfeed. Purely because my uni's meme page is hilarious and I want to like everything but don't want to piss everyone off haha

This.
avatar
Rach
Zzzonked

Age : 25
Location : Hull

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Bess on Fri 10 Feb 2012, 3:52 am

Had such a creepy dream about Black Shuck last night. Not fun!!
avatar
Bess
A Flash Flood Of Colour

Age : 28
Location : Suffolk

http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id=646880048&r

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by orwellaintdead on Fri 10 Feb 2012, 10:50 pm

Tempted to go to Pure Love's first ever gig on Tuesday as tickets aren't all gone yet, but don't think I have a spare £40 :/
avatar
orwellaintdead
We Can Breathe In Space

Age : 25
Location : Banbury/Norwich

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by ChumbaWumba on Sat 11 Feb 2012, 5:49 am

I literally can't tweet anything to an ES member without somebody turning it into an asian thing hahaha

First I tell Rou to get on some soup and Bliss comes along and says 'Can you even get Pakora soup' and now I say it again and Joe comes along and says 'Guest vox on Ghandi'... STOP RANDOMLY REPLYING TO ME TWEETS LMAO.
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Charn on Sat 11 Feb 2012, 5:51 am

ChumbaWumba wrote:I literally can't tweet anything to an ES member without somebody turning it into an asian thing hahaha

First I tell Rou to get on some soup and Bliss comes along and says 'Can you even get Pakora soup' and now I say it again and Joe comes along and says 'Guest vox on Ghandi'... STOP IT LMAO.

Hahahahaha that is brilliant, CONTINUE LADS.
avatar
Charn
A Flash Flood Of Colour

Age : 23
Location : Landan!

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by ChumbaWumba on Sat 11 Feb 2012, 5:52 am

STOP SHOOTING DOWN MY CONVERSATIONS!
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by joebarnes on Sat 11 Feb 2012, 5:53 am

Hahaha Very Happy
avatar
joebarnes
Jonny Sniper

Age : 25
Location : Liverpool

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Charn on Sat 11 Feb 2012, 6:03 am

Really want to go out tonight but none of my friends want to. Sad
avatar
Charn
A Flash Flood Of Colour

Age : 23
Location : Landan!

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by aprilMCC on Sat 11 Feb 2012, 4:36 pm

Someone needs to come up with a valid reason for me to keep my hair long otherwise I'm going to chop it all off again. Neutral
avatar
aprilMCC
Come Join The Feast

Age : 24
Location : Canada

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by will on Sat 11 Feb 2012, 4:49 pm

aprilMCC wrote:Someone needs to come up with a valid reason for me to keep my hair long otherwise I'm going to chop it all off again. :|

SAME. I'm about to temporarily retire the swoop.
avatar
will
Buzzer

Age : 24
Location : AMERICA FUCK YEAH!

http://facebook.com/thisfrozenlandscape

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by orwellaintdead on Sat 11 Feb 2012, 9:07 pm

will wrote:
aprilMCC wrote:Someone needs to come up with a valid reason for me to keep my hair long otherwise I'm going to chop it all off again. Neutral

SAME. I'm about to temporarily retire the swoop.
Actually in the same predicament. My girlfriend wants me to keep growing it, but it's starting to annoy me - especially at gigs :/
avatar
orwellaintdead
We Can Breathe In Space

Age : 25
Location : Banbury/Norwich

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by blissof89 on Sat 11 Feb 2012, 10:21 pm

agua wrote:mohawk

This, all 3 of you.
avatar
blissof89
Step Up

Age : 28
Location : Norwich, Norfolk

http://www.facebook.com/blissof89

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Dodson on Sun 12 Feb 2012, 12:24 am

Like a mohawk pact haha
avatar
Dodson
A Flash Flood Of Colour

Age : 24
Location : Newcastle

http://www.facebook.com/jack.f.tait

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by aprilMCC on Sun 12 Feb 2012, 5:44 am

I'D LOOK SO MANLY HAHAHAH
So far I've got two people who want me to keep it long and two who want it short.
avatar
aprilMCC
Come Join The Feast

Age : 24
Location : Canada

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by will on Sun 12 Feb 2012, 6:18 am



or this?
avatar
will
Buzzer

Age : 24
Location : AMERICA FUCK YEAH!

http://facebook.com/thisfrozenlandscape

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by ChumbaWumba on Sun 12 Feb 2012, 7:33 am

The peacock hahaha!

EDIT: Having a woman moment, not sure what the wear tomorrow haha. Can't decide between the bright red Parkway Drive tee or the classic yellow ES.
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by orwellaintdead on Sun 12 Feb 2012, 7:39 am

ChumbaWumba wrote:The peacock hahaha!

EDIT: Having a woman moment, not sure what the wear tomorrow haha. Can't decide between the bright red Parkway Drive tee or the classic yellow ES.
My mate has the theory that it is unacceptable to wear the headlining band's tee. The support band is a little more acceptable. Idk
avatar
orwellaintdead
We Can Breathe In Space

Age : 25
Location : Banbury/Norwich

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Pete on Sun 12 Feb 2012, 7:45 am

It's practically a rule that you shouldn't wear the band tee of the band you're going to see. Having a tee of another band is rebellious.
avatar
Pete
A Flash Flood Of Colour

Age : 26
Location : Nawtingham

http://www.myspace.com/wewerefriendsuk

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by orwellaintdead on Sun 12 Feb 2012, 7:47 am

I wear my Free Gaza tee to be subversive
avatar
orwellaintdead
We Can Breathe In Space

Age : 25
Location : Banbury/Norwich

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by ChumbaWumba on Sun 12 Feb 2012, 7:54 am

I kinda think people that wear Step Up gear to a ES show is a bit cringey as well (in the same league as wearing a headliner tee to a headline show).
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by orwellaintdead on Sun 12 Feb 2012, 7:57 am

Ouch. That cup deep. Real deep.
avatar
orwellaintdead
We Can Breathe In Space

Age : 25
Location : Banbury/Norwich

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Pete on Sun 12 Feb 2012, 8:01 am

I'm never wearing my Blitz kids tee to a gig though. Too many cunts shouting their stupid phrase at me. URF.
avatar
Pete
A Flash Flood Of Colour

Age : 26
Location : Nawtingham

http://www.myspace.com/wewerefriendsuk

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by ChumbaWumba on Sun 12 Feb 2012, 8:03 am

orwellaintdead wrote:Ouch. That cup deep. Real deep.

Haha it wasn't directed at you, I just meant generally. I think Rou may have wanted Step Up to be completely seperate to ES.
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by orwellaintdead on Sun 12 Feb 2012, 8:27 am

ChumbaWumba wrote:
orwellaintdead wrote:Ouch. That cup deep. Real deep.

Haha it wasn't directed at you, I just meant generally. I think Rou may have wanted Step Up to be completely seperate to ES.
Then why does he wear them at shows? Wink
avatar
orwellaintdead
We Can Breathe In Space

Age : 25
Location : Banbury/Norwich

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by ChumbaWumba on Sun 19 Feb 2012, 1:41 am

Hope the afterparty shenanigans for the Wolvo show aren't too extreme now after booking my train. Gonna be wrecked and have to catch an early morning train back to uni (FFFFUUU Japanese).

Will need a shot of MAN UP to get me through that night for sure.
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum