The Thought Thread

Page 15 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: The Thought Thread

Post by Sophiee on Wed 21 Nov 2012, 11:59 am

blissof89 wrote:I thought this place was dead, with the normal url not working.
I thought the same. It usually gets kinda busy before tour time so I'm hoping it'll pick up a bit.
avatar
Sophiee
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Strathaven, Scotland.

http://www.myspace.com/airguitarsuperstar92

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by kappa99 on Thu 22 Nov 2012, 12:52 pm

Sophiee wrote:
blissof89 wrote:I thought this place was dead, with the normal url not working.
I thought the same. It usually gets kinda busy before tour time so I'm hoping it'll pick up a bit.

One problem - folk dont know the new old url, and it'll cost £20 to get the old one back...
avatar
kappa99
A Flash Flood Of Colour

Location : Scotland

http://thezoneforum.co.uk

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by aprilMCC on Thu 22 Nov 2012, 10:15 pm

kappa99 wrote:
Sophiee wrote:
blissof89 wrote:I thought this place was dead, with the normal url not working.
I thought the same. It usually gets kinda busy before tour time so I'm hoping it'll pick up a bit.

One problem - folk dont know the new old url, and it'll cost £20 to get the old one back...
It's not that difficult to find. I just used google.
avatar
aprilMCC
Come Join The Feast

Age : 24
Location : Canada

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by blissof89 on Fri 23 Nov 2012, 3:08 pm

Are we going to have to start shouting 'join thezone dot meggabb dot com!' at gigs now?
avatar
blissof89
Step Up

Age : 28
Location : Norwich, Norfolk

http://www.facebook.com/blissof89

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Charn on Tue 27 Nov 2012, 10:14 am

Having feelings for more than one person is incredibly crap.
avatar
Charn
A Flash Flood Of Colour

Age : 23
Location : Landan!

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Dodson on Thu 03 Jan 2013, 10:03 am



https://soundcloud.com/saybr/hostage-free-dl-1

You should all download this. It'll do you all good.
avatar
Dodson
A Flash Flood Of Colour

Age : 24
Location : Newcastle

http://www.facebook.com/jack.f.tait

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by aprilMCC on Mon 14 Jan 2013, 9:06 pm

I wasn't sure where to put this so I figure here is just as good a place as any.

I'm going to be getting off the internet for a bit seeing as it's been causing me a number of problems in my life as of late. I was hoping that this would just blow over but the situation has become dire and this is my last ditch attempt.

Hopefully I can come back at some point later on to see this place still up and running. I hope you all get the chance to see ES many more times (or your first if that's the case) and have fantastic stories for me for when I come back.

See you all later!
avatar
aprilMCC
Come Join The Feast

Age : 24
Location : Canada

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by ChumbaWumba on Mon 14 Jan 2013, 9:45 pm

Aww no Sad Well we all have you on Facebook so don't stay away for too long!
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by will on Tue 15 Jan 2013, 2:05 am

hit me up when you're back! i hope you make it through and sort everything out.
avatar
will
Buzzer

Age : 24
Location : AMERICA FUCK YEAH!

http://facebook.com/thisfrozenlandscape

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by theCRUNGE on Tue 15 Jan 2013, 8:49 pm

goodluck brewski!



On a other note, Girlfriend dumped me. We had been going downhill for a while, and she just kept treating me like shit, always putting me down on anything i said etc. She just wanted out, where I didn't. Which Sucked. Anyhoo, single life for me! smuk weed err'day
avatar
theCRUNGE
Return To Energiser

Age : 23
Location : Hamilton, New Zealand

https://www.facebook.com/oktimeforplanc

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by ChumbaWumba on Tue 15 Jan 2013, 9:53 pm

theCRUNGE wrote:Anyhoo, single life for me! smuk weed err'day

Sorry to hear but at the same time you're such a legend haha!
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Dodson on Tue 22 Jan 2013, 5:44 am

Tup-tup Palace has destroyed me.
avatar
Dodson
A Flash Flood Of Colour

Age : 24
Location : Newcastle

http://www.facebook.com/jack.f.tait

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Dodson on Tue 05 Feb 2013, 8:45 am

https://soundcloud.com/saybr/candy

New sounds
avatar
Dodson
A Flash Flood Of Colour

Age : 24
Location : Newcastle

http://www.facebook.com/jack.f.tait

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by theCRUNGE on Mon 04 Mar 2013, 6:11 pm

Uh.
http://www.nme.com/news/foals/68962
avatar
theCRUNGE
Return To Energiser

Age : 23
Location : Hamilton, New Zealand

https://www.facebook.com/oktimeforplanc

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by orwellaintdead on Mon 04 Mar 2013, 6:28 pm

theCRUNGE wrote:Uh.
http://www.nme.com/news/foals/68962
Rou tweeted saying foals' performance at the nme awards had sent ES to sleep so they needed shots to wake them up
avatar
orwellaintdead
We Can Breathe In Space

Age : 25
Location : Banbury/Norwich

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by theCRUNGE on Tue 05 Mar 2013, 3:56 pm

orwellaintdead wrote:
theCRUNGE wrote:Uh.
http://www.nme.com/news/foals/68962
Rou tweeted saying foals' performance at the nme awards had sent ES to sleep so they needed shots to wake them up

ya.
avatar
theCRUNGE
Return To Energiser

Age : 23
Location : Hamilton, New Zealand

https://www.facebook.com/oktimeforplanc

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by aprilMCC on Fri 26 Apr 2013, 3:05 pm

Welp I've given up my anti-social media stint. Thought after doing so I've kinda lost my taste for most of it. Weird how that worked.

Have I missed anything?
avatar
aprilMCC
Come Join The Feast

Age : 24
Location : Canada

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by ChumbaWumba on Mon 29 Apr 2013, 8:47 am

aprilMCC wrote:Welp I've given up my anti-social media stint. Thought after doing so I've kinda lost my taste for most of it. Weird how that worked.

Have I missed anything?

Absolutely nothing tbh haha
avatar
ChumbaWumba
A Flash Flood Of Colour

Age : 25
Location : Hull/ Wolverhampton

http://www.facebook.com/absolutelucidity

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by will on Tue 30 Apr 2013, 2:30 am

ChumbaWumba wrote:
aprilMCC wrote:Welp I've given up my anti-social media stint. Thought after doing so I've kinda lost my taste for most of it. Weird how that worked.

Have I missed anything?

Absolutely nothing tbh haha

yep, you missed nothing
avatar
will
Buzzer

Age : 24
Location : AMERICA FUCK YEAH!

http://facebook.com/thisfrozenlandscape

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Dodson on Tue 30 Apr 2013, 2:57 am

I thought this place had died out for a little bit haha
avatar
Dodson
A Flash Flood Of Colour

Age : 24
Location : Newcastle

http://www.facebook.com/jack.f.tait

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Charn on Tue 30 Apr 2013, 8:05 am

I MISS THE BANTS ON THIS SITE
avatar
Charn
A Flash Flood Of Colour

Age : 23
Location : Landan!

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by eilidhbrian on Tue 30 Apr 2013, 8:17 am

Charn wrote:I MISS THE BANTS ON THIS SITE

Let's bring back The Zone, guys.
avatar
eilidhbrian
Return To Energiser

Age : 27
Location : Glasgow

http://facebook.com/ebrian1

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by will on Tue 30 Apr 2013, 8:42 am

eilidhbrian wrote:
Charn wrote:I MISS THE BANTS ON THIS SITE

Let's bring back The Zone, guys.

i'm in! zone crew stand up
avatar
will
Buzzer

Age : 24
Location : AMERICA FUCK YEAH!

http://facebook.com/thisfrozenlandscape

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by beth on Wed 01 May 2013, 1:51 am

JOIN THE ZONE.
avatar
beth
Buzzer

Location : glasgow.

http://www.facebook.com/Bethhhy

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by aprilMCC on Tue 07 May 2013, 3:26 pm

http://www.naturalnews.com/040214_seeds_European_Commission_registration.html

Thoughts?
avatar
aprilMCC
Come Join The Feast

Age : 24
Location : Canada

Back to top Go down

Re: The Thought Thread

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 15 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum